Forfatter
Tittel
Eksemplarstatus
Språk
Hylleplassering
Eier
Katalog
Klassifikasjon
Emne
Serie
Serienummer
År
Noter Edward Said slo gjennom med "Orientalismen" i 1978 og har sidan skrive ei rekkje bøker om korleis den vestlege og arabiske kulturen kryssast og vert blanda med kvarandre. I tillegg har han og vore musikkritikar gjennom fleire år, og i denne boka skriv han om musikarens rolle, og vektlegg utøvarens utsette posisjon. Said ser på forhaldet mellom musikk- og idrettsprestasjonar, mellom kontemplasjon og opptreden og mellom utøvar og publikum. Her er ei rekkje noteeksempel frå Beethoven til Boulez. Said skriv om forhaldet mellom tekst og tolking (partitur, notasjon, transkripsjon og interpretasjon) og mellom amatør og profesjonell. Han har ei meining om Wagners programmatiske musikk, Paul de Mans antatte fascisme-sympatiar og Rushdies provokative romaner. Og tankar om Adornos kulturteori. Men framfor alt kritiserer Said europearane sin eurosentrisme, i musikken så vel som i musikkritikken. Har notar.
Edward Said slo gjennom med "Orientalismen" i 1978 og har sidan skrive ei rekkje bøker om korleis den vestlege og arabiske kulturen kryssast og vert blanda med kvarandre. I tillegg har han og vore musikkritikar gjennom fleire år, og i denne boka skriv han om musikarens rolle, og vektlegg utøvarens utsette posisjon. Said ser på forhaldet mellom musikk- og idrettsprestasjonar, mellom kontemplasjon og opptreden og mellom utøvar og publikum. Her er ei rekkje noteeksempel frå Beethoven til Boulez. Said skriv om forhaldet mellom tekst og tolking (partitur, notasjon, transkripsjon og interpretasjon) og mellom amatør og profesjonell. Han har ei meining om Wagners programmatiske musikk, Paul de Mans antatte fascisme-sympatiar og Rushdies provokative romaner. Og tankar om Adornos kulturteori. Men framfor alt kritiserer Said europearane sin eurosentrisme, i musikken så vel som i musikkritikken. Har notar.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
Utgitt
Omfang
*000 nam 1
*00117573
*008060220 a 0 00nob 2
*015 $a0159859$bBIBBI
*020 $a82-530-2749-4$bh.$cNkr 198.00
*041 $heng
*08231$a780.1$zh$25
*090 $c780.1$dS
*100 0$aSaid, Edward W.$d1935-2003$jpal.-am.
*24510$aMusikalske betraktninger$cEdvard W. Said ; oversatt av Agnete Øye
*260 $aOslo$bPax $c2005
*300 $a178 s.$bill., mus.
*440 0$aPax artes$v14
*520 $aEdward Said slo gjennom med "Orientalismen" i 1978 og har sidan skrive ei rekkje bøker om korleis den vestlege og arabiske kulturen kryssast og vert blanda med kvarandre. I tillegg har han og vore musikkritikar gjennom fleire år, og i denne boka skriv han om musikarens rolle, og vektlegg utøvarens utsette posisjon. Said ser på forhaldet mellom musikk- og idrettsprestasjonar, mellom kontemplasjon og opptreden og mellom utøvar og publikum. Her er ei rekkje noteeksempel frå Beethoven til Boulez. Said skriv om forhaldet mellom tekst og tolking (partitur, notasjon, transkripsjon og interpretasjon) og mellom amatør og profesjonell. Han har ei meining om Wagners programmatiske musikk, Paul de Mans antatte fascisme-sympatiar og Rushdies provokative romaner. Og tankar om Adornos kulturteori. Men framfor alt kritiserer Said europearane sin eurosentrisme, i musikken så vel som i musikkritikken. Har notar.
*574 $aMusical elaborations
*650 1$aMusikk$xFilosofi og teori$1780.1$2BS$9nor
*850 $aUlvik
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening